۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۹۶۰۲
مادر شهیدان عرب‌سرخی :

شکایت خانواده شهدا از موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) ضرورت داشت

فاطمه عرب‌سرخی مادر سه‌شهید عرب‌سرخی با تائید شکایت خانواده شهدا از هتاکان به امام و شهدا، گفت:ما صدرصد از شکایت خانواده شهدا از موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) حمایت می‌کنیم.
به گزارش جهانبین به نقل از فارس،                                                             خبرگزاری فارس: شکایت خانواده شهدا از موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) ضرورت داشت
فاطمه عرب‌سرخی مادر شهیدان عرب سرخی(سه‌شهید)  درباره شکایت خانواده شهدا از هتاکان به امام و خانواده شهدا، گفت: شهیدان عرب سرخی در کشور زیاد هستند اما بنده به عنوان مادر سه شهید عرب سرخی اعلام می‌کنم که شکایت از هتاکان به شهدا ضرورت دارد.
  • وی با بیان اینکه خانواده شهدا پیرو ولایت فقیه و مقام معظم رهبری هستند، تصریح کرد: موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) باید پاسخگوی عملکرد خود باشد.

    عرب‌سرخی گفت: کسانی که به شهدا توهین می‌‌کنند شان و شخصیت خود را نشان می‌دهند چرا که توهین کنندگان به خانواده شهدا، ابتدا به خودشان توهین می‌کنند.

    مادر شهیدان عرب‌سرخی با تائید شکایت خانواده شهدا از هتاکان به امام و شهدا، افزود: ما صدرصد از شکایت خانواده شهدا از موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) حمایت می‌کنیم و اقدام کسانی که به نمایندگی از ما از هتاکان به امام شکایت کردند را تائید می‌کنیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۰:۲۶

29 Dec 2019